čtvrtek 12. listopadu 2015

Ou Deer

<3

Toužila jsem po jelenech, tento je dokonce háčkovaný ;) ale ...
... domů to přes práh nesmělo. Proto jako každá (nebo většina) žen, jsem svou tohu musela ukojit. Poradila jsem si lehce. Náhodou jsem objevila látku se stromečky a pak už to šlo samo:) - rámeček, červená a šablona;) 

... jelen je doma a dělá zátiší u sedačky ...
... jsem spokojena a mám z něj velkou radost :) 

Sice včera byl Martin, ale atmosféra mne pomalu nasává. Možná i proto, že tady u nás už masáž v obchodech začala před třemi týdny...  

Mějte se hezky :)   

8 komentářů:

  1. Tiše a nenápadně se jelen vplížil do bytu v jiné podobě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. tak túto látku mám ako závesy...a stále sa mi páči..aj v zime aj v lete.. jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě chladí a v zimě voní sněhem;) já získala jen kousíček, nikdy jsem ji neviděla celou, ale závěsy si dokážu představit!:)

      Vymazat
    2. https://janee33.blogspot.sk/2015/12/kto.html

      Vymazat