úterý 22. listopadu 2016

Co na stromeček?

Ozdoby!
Ale jaké? 
Třeba háčkované? Scandi nebo Nordic style? Proč ne. 
V našem regionu je tradice slámy nebo šůstí nebo klasické foukané baňky nebo papírové ozdoby. 
Listovala jsem v oddělení časopisů v WHSmith, někdy tam trávím skoro hodinu, než to vše prolistuji;)a našla jsem inspiraci na letošní vánoce. 

Jednoduché háčkované ozdoby v Nordic stylu.
Jaký bude váš stromeček?
100 % vlna a vyplněny jsou 100 % ovčím rounem.
Mohlo by se to zdát zbytečné, ale stromeček bude 
taky přírodní a ne umělý!
Neháčkuji z umělých akrylových přízí.
Fotografie nejsou extra, tma je v UK celý den, v deštivých dnech;)
A jak vznikl improvizovaný věnec?
U silnice jsem našla drát z poklice na kolo a základ byl na světě;)
Takže nejen co vám cvrkne do nosu, ale i o co zakopnete;)

Vy už chystáte vánoční výzdobu? Jaká bude? Co plánujete vyrobit? Tady v UK vánoce už jsou, přípravy začaly už v říjnu a rozjely se minulý týden. Lidi nosí domů vánoční stromečky a v restauracích už jsou nazdobeny. Město, ulice a obchody svítí. Zářivý úsměv všem:) 

6 komentářů:

  1. Já jsem dneska zakopla o větev, ale šli jsme zrovna na bazén, tak příště jestli tam ještě bude tak ji využiju na zátiší :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě pár takových fotek věnečků a půjdu potmě oškubat keř na zahradě ;) Babka nebabka ;) Krásné to máš <3 Musím najít nové baterky do světýlek a drát. Krabičku s ozdobama ze samotvrdnoucí hmoty jsem o víkendu stěhovala po hůře sem a tam, tak ji snad zase najdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, trocha zeleně musí být;) bábě můžeš také výrobit ;) a samotvrdnoucí hmota bude i u nás v akci ;) těšíš se? Měj se a tvořeníčku zdar<3

      Vymazat
    2. Těším se, to si piš;) :*

      Vymazat