úterý 7. února 2017

This woman can

Napsal mi: Ušiješ mi potah na sedačku? 
Odpověděla jsem: Ano. (...bez váhání)
A pak mi to došlo! Vždyť jsi nikdy nic takového nešila a ještě to bude muset být na první pokus a bez zkoušení. 
Tak jsem napsala: Proč neřekneš sám Velkému Kimličkovi (ano je to ON!)
Odpověděl: Nechce.
A bylo vyřešeno. Pak už jen následovalo: Pošli mi míry (a raději i Míru, co mi helfne), barvu, látka? Alespoň o tom, kam půjdu na látku jsem měla jasno. Můj oblíbený obchod, potahovky fajnových značek svezených čerstvě po sezóně. Ráj, co vám budu vyprávět. 
8 m potahovky mi pomohl dotáhnout muž a pak začala sranda na 1.5 m čtverečním (s požadovanou délkou matrace 2 m). Ale vše dobře dopadlo, co myslíte?  

Kruhový polštář alá područka byla překvapení, které potěšilo!
A navíc má vychytávku, kvůli které se neodkutálí a zůstane na svém místě. 

Děkuji ti za důvěru.
Úsměv tvých očí si budu vždy pamatovat 

Nebojte se experimentovat, rozšiřujte si své obzory a vrhejte se do toho co milujete po hlavě. Krásné slunečné úterý z Liverpoolu.
Eva. 

P.S: Jak jste na tom s čalouněním vy? Stejně dokonale jako úžasná Markéta z TAMARKI? nebo La Petite Anne?  
Už si pohrávám s myšlenkou starých křesel, tak uvidíme.

4 komentáře:

  1. Ty jsi žena schopná všeho ;) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlouho se dokopávám k novému potahu do našeho paletkoutku a vůbec se mi do toho nechce, když si vzpomenu, jak jsem zápasila s tím starým :) Látku už mám nachystanou asi 3 měsíce... Tak snad do jara se hecnu :) Na to, že je to první pokus, to teda vypadá parádně! Jak máš řešené zapínání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zito, dekuji mnohokrat za komentar:) S jarem prichazi nova sila, tak urcite budete mit silu a chut na novou tvorbu a vetsi projekty ;)
      Ja jsem zapinani resila na zip a hlavne do pismene L! A pri instalaci jsme zjistili, ze to byla ta spravna volba. Je na zadni strane a nechala jsem asi 30 cm od konce na kazde strane, tak aby zip nebyl videt. A je vedeny asi uprostred. Snazila jsem se to udelat skryte, i kdyz jsem nekupovala skryty zip v metrazi a slo to. Detailni foto bohuzel nemam. Kdyby jste si na neco vzpomnela, dejte mi vedet, rada vam poradim ;)

      Vymazat