středa 28. června 2017

Hrášek s mrkví...

taková byla moje představa focení šatů, od koho jiného, než od Evinky. Svazek mrkve s natí jsem pro focení sice nesehnala, ale hráškové jsou i bez merkve. V posledních letech jsem si krom bundy a botů nic nekoupila, jen si nechala ušít pár kousků od Evinky. (jedny TU, druhé TU, dlaší TU a ještě něco je ve skříni;) ty zase příště).

Už i my máme deštníky ...

... asi na počest víkendové návštěvy HRH The Earl of Wessex KG KCVO.

Ano, i v Anglii "rostou" umělé trávníky;)
Stává se i v royal zemích ;)

Evinky um, tu nebudu už vychvalovat. Protože kdo ji zná, tak ví, že její práce je dokonalá!
Do posledního puntíku!

Látku nemusíte mít vůbec drahou.
Tato: 99 Kč/ metr a na šaty jí bylo potřeba do 2 metrů.

Vlasy na stranu a hned je z toho hříva jak od koňa:))

Evinka realizuje každou vaši představu. Já si řekla, že chci mít sámky jako babka na jupce a mám je. Límeček kulatý? Mám. Délku na "krásná" kolena? Zakryta! Rukáv? Mám jak jsem chtěla. A knoflíčky z antiku? To už je jen BONUS, který v obchodě nekoupíte;)
Navíc vím kdo šil mé oblečení.

I kluci moji jsou spokojení:))
FAB 4.

Čaj?
Hodil by se v tomto počasí, čtrnácti stupňů!!!
Někdo by měnil? ;)

Úsmev a čaj ...
už jen toho Ivana, Zuzanu bych mu udělala:))

A kdo by se nechtěl procházet ulicemi Liverpoolu? 

Ten by minul tuto výsadbu, kterou mění každé roční období a vždy dokanale:)
Třeba se inspirujete;) 

Krásné dny:) 
Eva with 

6 komentářů:

  1. Evičko, děkuju za další kapitolu ;) Jedním slovem KRÁSA <3 Liverpool se vybarvil do letních barviček a v ulicích se objevila víla v šatech, hlásili to na BBC ;) Moc ti to sluší, kolena perfektní, štíhlá jak laňka a sámečky na šatech? Vždyť víš jak to s nima mám ;) <3 A v konvičce čepujou čaj? Hezký den :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty posloucháš BBC Merseyside? Dobře ty? ;) A jedna z definic: It's Pimms O' Clock! British Drink, traditionally associated with tennis and THE POSH. :)) Takže receptíček na ČAJ čaj jsem ti dodala do textu;) hledej, míchej, šejkuj a užívej! Děkovala! :* ♥

      Vymazat
    2. Ojojoj, to vypadá dobře. Tak až dokuckám, našejkuju litry ;) A samozřejmě u toho budu patřičně posh ;) Mějte se krásně :*

      Vymazat
  2. Evinko, další krásný příběh... za nějž vám ze <3 děkuji.
    Rdím se tolika slovy chvály, jsem dojata a děkuji za další "výlet"...
    Vaše EF

    OdpovědětVymazat