pátek 14. července 2017

Bude to holčička

a bude se jmenovat jako malý oříšek. Uhodne někdo mou hádanku? :D Nastávající maminka mi poslala fotky na zveřejnění, ale jméno nechám v tajence. Když bydlíte v zahraničí, uniknou vám téměř všechny důležité okamžiky vašich přátel, všech koho máte rádi. Tak jako toto těhotenství můžu sledovat jen na dálku. Nic nemáte šanci zažít s nimi, i když je to dlouhých 9 měsíců. Po roce už vás ani nezvou na rodinné akce typu: příjďte v neděli na kafe; budeme opékat přijeďte a podobně. Velké akce ale absolvujete, když vás tam chtějí;)) 
Jeden den mi poslala fotku a napsala: Ušiješ mi novou "hadru", do košíku, moje drahá? To jsem já v tom košíku:)
No neodpovím, že NÉ. Když můžete udělat alespoň minimum. 

Maminka jako malá ♥

Maminka jako velká + 1
... šťastná ...

Když jsem viděla tuto fotku, řekla jsem si: Mohlas to vyžehlit, ale pak jsem si vzpomněla, jak to se žehlením má ... :D
Někdo starými věcmi hned pohrdne, já ne a ani ONA.
Myslím si, že by to byla škoda.
To jsou vzpomínky (i když ONA si to poleženíčko asi nepamatuje ;) , ale určitě si ho pamatuje (budoucí) i přítomná babička a děda), tak se píše historie. 

Děda namaloval přesný nákres a zakótoval a teta ušila:) 
Chybíte mi moc a moc se na vás už těším.
Opatrujte se a vidíme se brzo, už všechny tři, pohromadě ♥

Eva with 

2 komentáře:

  1. Na můj mozek poobědový je to těžká hádanka. Napovíš ještě? Jinak se nechám podat ;) Staré věci jsou krásné a ty moc šikovná <3 Nechceš mi ušít povlak na sedačku? :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobře, není to malý oříšek, ale velký ořech;) a potah ti ušiju, ale musela bych přijet na prázdniny, protože ty metry látky už zpět nevezu ;) A myslím, že ty to ZVLÁDNEŠ! levou a pravou přední;) Hezký víkend:)

      Vymazat