pátek 13. října 2017

Skotský tweed

Podzim se pomalu blíží, nebo už je tu? Ještě babí léto musí přijít;) tak se to přece patří. Nejsem si jistá nadcházející kolekcí, ale pokud zateplujete i kabelky, tak jedna tweedová vznikla i pod mou jehlou. Kde jinde pořídit její fotografie, než v hlavním městě Skotska - mém milovaném Edinburghu. V minulém životě jsem snad musela žít ve Skotsku, jinak si tu lásku nedokážu vysvětlit. Každý rok moje cesty směřují na sever. 
  
Tweedové růžové mámení ...

... v okně, kde je hřích se nevyfotit. 
Ouško v mikrodetailu;)
 a kožený popruh.
Zip v mikrodetailu;) 
Na nakloněné rovině, kam? Směr galerie. 
Kolem dokonalých květinových oken ... 
... pohledat klíče od domu ...
... ne našeho ...
Š.K.O.D.A.
... přes průjezd domu ...
... pozdravit (přátele) v mínus jedničce ... 
... zapózovat s částí hradu ...
... upravit vlasy ...
ne (jako) telefonovat ;)
... až do galerie
Jdete se mnou? 
Můj milovaný Reverend
Nebo raději Rembrandt, Gogh, Monet, Velázquez nebo jiného mistra štětce, tužky či pera? Všechno mají!
Toto by mohlo viset v každé kuchyni ;) 
Ta správná cesta vede vždy  ... 
... přes Queen Street.

Krásný víkend kdekoliv. Jaké plány máte, kam se vydáte? Ještě absorbovat z "posledních" paprsků do přírody? My vyrážíme na promítáni  filmu Casablanca do Royal Liverpool Philharmonic s živým orchestrem a v neděli, snad, na kurz tvorby mini ekosystému v láhvi;) Mějte se :) 
Eva with   

4 komentáře:

  1. Moc pěkné. Já teď objevuji nově vínový odstín :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tweed z Harrisu? ;) Krásná, na podzim/zimu jak dělaná. A modelka šikovná, šije, pózuje, řeže, piluje... ;) :* Já si fakt myslela, že na fotce telefonuješ:D V Praze začal Signal festival, tak zítra pojedeme do víru velkoměsta a v neděli do přírody (a na burzu rybiček, V. nutně potřebuje nové :D) Krásný víkend, krásný filmový zážitek a na dojmy z tvorby ekosystému v lahvi se moc těším ;) papa:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šije, řeže, piluje ... :D tak to jsem ja:)) Rybičky má jako ty látky;) to musí být! Užijte si víkend a já se třeba pochlubím;) mějte se hezky:*

      Vymazat