čtvrtek 21. ledna 2016

Kabela aneb sak na ryby, pytel na raky ;)


S velkým nadšením a s velkou parádou jsem ji šila, do Ria. Cestovala s námi, ale po prvním ohledání pláží jsem zjistila, že opravdu není vhodná na pláže Ria. Gangy dětí, které si vás obhlídnou, vyhlédnou a pak marně hledáte svou tašku, nedej bože, pokud jste v ní měli fotoaparát a doklady. Bylo mi líto o ni přijít. Proto na pláže Ria jsme zavítali jen s plátěnků a ručníkem, ani mobil, ani fotoaparát ani (naštěstí) foto-vzpomínky vyvrhnutých vorvaňů z vln. Ale vlny tam byly! Jejich magičnost ještě umocnil úplněk. Ohromné, burácející, zvedající se už asi 30 m od hranice pláže. Kdyby se tam měla zrodit nějaké víla z mořské pěny, byla by snad z ocele a úplně dokonalá:) S dokonalým brazilským pozadím :))  


Jedna mobilová od bazénu ze střechy hotelu. Mohla sem použit nějaký filtr na vylepšení, ale ...
Materiál Linen/Cotton, kožené uši a je oboustranná. Špekulovala jsem dlouho, co dát dovnitř. Nakonec ivory cotton, které jsem chtěla pomalovat, ale nezbyl čas a vhodná inspirace.

... den odjezdu, šedo a jak říkal pán vedle na lehátku, ležící a vzývajíci všechny živly s prosbami opálení se, " ... už jsem tu 3 dny a slunce jsem ještě neviděl...". I takové bylo naštěstí Rio, nebo když slunce vyšlo, bylo spalující a to nebyla high season. 

Ipanema, ta mne uchvátila. 

Jedno dokonalé pozadí z mořské pěny.

I modrá obloha byla.

A z pláže rovnou na lavici obžalovaných...

... poslední rozloučení se:)

Castle Howard, v jeho útrobách byly pořízeny fota z posledního soudu;)

Pozemky kolem, jak jinak, rozlehlé a zelené. Jako celý rok.

Modelka ze mne nebude.

A kdyby jste někdy chtěli vidět, jak na takových castlech britové umí žít, napište ;). V den když jsme tam byli, byla svatba a to bylo něco. Klidně bych se vdávala znova. Obrovský krb, ve kterém hořelo, kulaté stoly, velké svícny, květiny všude a nádherně vonící JÍDLO :)). 

Hezký den :)  


5 komentářů:

  1. Já si říkala s jakou přijdeš, ale že s takovou? :) Ty mě chceš zabít :*
    Jsem za Castle aj jídlo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase si odpadla? ;)) Zabít tě nechci, jen omráčit ;)
      Dám tedy příště návštěvy aristokratických obydlí ;)
      p.s. konečně se mi podařilo dát - odpovědět :))

      Vymazat
    2. Ještě párkrát odpovíš a jsi profík ;)

      Vymazat