úterý 12. dubna 2016

To be continued ...

Když jsem šila mantinel, hned mi v hlavě naskakovala deka. Viděla jsem ji jasně, že by se do postýlky hodila. Osud to chtěl jinak a deka bude zakrývat jinou holčičku, která brzy příjde na svět <3 

Pastelky.
A co mne inspirovalo?
Proužek sem, proužek tam, proužek kam se podívám.
A k tomu tečka, tečka, tečka ;)
Proužek, puntík, vlnka, hledí i srnka :))
Zvířátka na mentolce.
A chytrá sova na ně dohlédne;)
Nevěděla jsem a nevím, jestli se v designovém světě mohou proužku a puntíky míchat. Natož ještě s vlnkama. Protože námořníci nosí jen pruhy a puntíky získávají za umyté nádobí. Cítila jsem to tak a tak mne mé vnitřní já vedlo a toto vzniklo.
Líbí se mi? x Nelíbí se mi? x Miluju ji :* 


Pozdrav z mlhavých ostrovů;) Hezké dny plné paprsků :)

5 komentářů:

  1. Když se to umí nakombinovat, tak klidně proužky a puntíky a do toho vlnky :) Je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc:) hlavně od tebe si toho vážím! Hezký den:)

      Vymazat
  2. Proužky, puntíky, zvířátka - děti mají rády všechno pěkně pohromadě :) A žlutá je nej nej nej <3

    OdpovědětVymazat