středa 31. srpna 2016

say: NO to PLASTIC bag!

Ta věta se mi líbí a i ta idea.
Tento rok, tady v UK, začal platit zákon, každá igelitka,která je vám v obchodě vydána, je zpoplatněna. Já už dlouho ani zeleninu neberu do igelitových sáčků, pravda je, že na pokladně pak honí jablka, mrkve a cibule, ale co už. Tady v Liverpoolu jde všechen odpad pod zem! Hrůza mne jímá, kdo ví, jaký jsem třídič:) ale co už, domů to vozit nemůžu, i když, i to mne napadlo! 

Pohodlně můžete cestovat s těmito bavlněnými, pratelnými obaly na boty.
Vaše boty tak v kufru vždy lehce najdete. 
V tašce do tělocvičny?
Tak určitěéé.
Jste žlutomil, nebo růžomil?

Hezký zbytek týdne:)  

2 komentáře:

  1. Univerzální shoe bag i na špinavé ponožky anebo na svačinu😉Ocenili jsme už mockrát👍💕A jak jsou krásné... I say no to plastic bags And yes to pink and yellow and blue and stripes😘⛵🚀

    OdpovědětVymazat