čtvrtek 29. září 2016

Dočkala ses ...

maličká 

Napsala mi: DÍVEJ! a dodala: až se budeš nudit.
Tak jsem se nudila hned ;) 
ONA miluje tuto barvu.
Tyrkysová.
A já zase hořčici.
(už jen ty párky chybí)
A uvnitř chevron.
A žlutý.
Taky její oblíbený, nebo? 
A kdyby někoho zajímalo na čem jsem to fotila, tak na skříňce z popelnice.
Ano, popelnice v UK jsou plné pokladů ;)

Srandu si nedělám ;)

 Hezký víkend  

15 komentářů:

  1. Wow, to je nádhera. Ty jsi neuvěřitelná! Nemam slov, fakt 💕💕💕💕💕😘

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je nádhera. Ty jsi neuvěřitelná! Nemam slov, fakt 💕💕💕💕💕😘

    OdpovědětVymazat
  3. To je paráda. A já si doteď myslela, že háčkování je přežitek. Takto je opravdu povýšeno na umění.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krása, Evi! Úžasná taštička ;-) A jako netuším, proč lidi tak krásnou skříňku vyhazují, však je to škoda...je pěkný, žes jí z té popelnice vytáhla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný kousek, háčkování je dokonalé cvičení pro mozek, pro nás starší. Účinnější než křížovky

    OdpovědětVymazat