úterý 13. září 2016

Recyklace pyžama

Taky máte oblíbené pyžamo, ale už se z něho pomalu stává velikost pro Pavarotiho a není to následkem z letního ladění figur do plavek? ;) Nemusíte ho vyhozovat. Můžete z něj vyrobit nekonečnou přízi a uháčkovat třeba košík, na potřebné nezbytnosti nebo koberec, tak jako já. Teda přesněji kobereček:) Já měla v plánu průměr alespoň 1.5 m, protože tady, v bytě kde bydlíme, máme v jednom místě ostřesně vyšlapaný koberec a chtěla jsem to místo překrýt. A jak to dopadlo? 

Má své místo pod stolem s PC. Hlavně nohy v teple;)
A jak na to? Švy jsem odstřihla, vznikly skoro obdelníky z nohavic a čtverce z vrchního dílu. Pak jsem stříhala proužky 2.5 cm z jedné strany na druhou. ALE před koncem jsem nedosřihla, nechala tak 1.5 cm před koncem a začala zase vedle, 2.5 cm. Takto opakujete po celé šířce/délce, až budete mít nekonečný pruh a pak už jen smotat a háčkovat vhodným háčkem;)
Máte podobné zkušenosti?
Jde to i s bavlnou, jakoukoliv látkou.

7 komentářů:

  1. :-) já tohle dělala v rámci likvidace starých a roztrhaných trik :-) Mám z toho podložku do koupelny...stačí ji jen vyprat a jede se dál ;-) Ale máš super barvičky, Evi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi, vánoce se blíží. Recyklaci zdar, tak to má být! Relax, radost a ještě ušetříš;) Hezký den ♥

      Vymazat
  2. Krásný kobereček to je a že je menší neva, nějaký svršek se jistě za nějakou dobu zase najde ;) A zatím bude zkrášlovat béžový koberec ;) Podložka do koupelny je dobrý nápad, až natřu obkladačky, vrhnu se na likvidaci triček :)

    OdpovědětVymazat