pondělí 17. října 2016

Setkání s Annie Sloan

osobně ji znát nemusíte, ale její práci ano ;) V sobotu představovala v Liverpoolu novou knihu. Šla jsem kolem a zastavila se, asi uprostřed přednášky a lituju, že jsem nešla na čas, protože ta žena je úžasná. Knihu jsem neměla v plánu kupovat, ale nakonec koupila a nechala podepsat. Mobil vybitý a tak fotografii na věčnou památku nemám. Co se dá dělat.

Kniha plná inspirace stačí.
A pokud se chcete podívat v čechách, určitě zajděte do Mníšku pod Brdy!
To je dokonalé místo.

Znáte tyto barvy? Máte zkušenosti? Já ano a pokud sledujete její práci, máte chuť přemalovat skoro všechno v domě. Není barva, kterou by jste nemohli mít, protože batvy jsou vzájemně míchatelné a navíc, pokud si najdete barvu a její kód (např. prohlížíte si něco na PC a zalíbí se vám ta barva, tak můžete přesně získa informace o té barvě), tak můžete napsat Annie a ona vám napíše, jak barvu získat. Míchací poměr a barvy, která je potřeba smíchat. Není to úžasné? Navíc, ona sama si zakládá na malých rodinných podnicích. To úplně zářila, když se ptala lidí, kdo všechno pracuje v jejich obchůdku. 

Jeden z projektů, co jsem zkoušela doma.

2 komentáře:

  1. A pak že Bejby seděla doma v koutě😉 Vidíš, další důvod proč mám dojet🙌 Pěkně jsi židlu natřela, stačila jedna vrstva jak Annie říká? Hezký večer😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stacila ale ta zidle byla modra, myslim, delala jsem dve, druha byla ruzova;) povrch ve spatnem stavu, vrstvy dreva ( na operadle) se odlepovaly, tak sem dala dve. A taky ten stary nater v jednom miste reagoval- prosakoval, ale to se muze stat, historii povrchu u starych veci nezname, rikala Annie,tak clovek musi vyzkouset a poradit si;) Uvidime se, brzo:)

      Vymazat