středa 12. října 2016

Udělal mi to na počkání

Ano. Já chtěla, ukázala a on naohýbal. Ne mě, ani sebe, ale drát ze sušáku na prádlo. A co z toho vzniklo? Co jiného než snový mráček. K tomu světýlka a další svítící kýč je na světě. Nevím jak to vypadá u vás, ale my na ostrovech už vánočně. Nazdobené vánoční stromečky, vánoční oddělení instalována, a možná i proto, že den se zkracuje, bylo potžeba přidat trochu útulna. Jak to máte vy se světýlkama? Já jsem zjistila, že je miluju.


  Trocha vypálených fotografií, aby jste viděli ten krásný domeček ;) 
 

Recyklace palety, recyklace drátu.
Doma najdete spoustu věcí, kterým se dá vdechnout život a udělají vám ještě spoustu radosti.
A kde našel místo? V rámu z popelnice. Byli jsme na hradě a v kontejneru ležel tento rám. No nenechali jsme ho tam. A nemusíte si sedat údivem, protože tento rám rozhodně nepamatuje léta páně založení hradu;) Je totiž plastový!  
  

6 komentářů:

  1. Já se z Vás picnu😊 Krásný mráček, světýlka miluju taky, jedny máme po televizí a druhé u postele - v zelených flaškách od popelnic, pamatuješ?😘 A ten domeček máte doma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju, jak by ne, cestou necestou kolem popelnic;) dokonalé sklenice! Takže světýlek není nikdy dost. A domeček? ano je u nás, dlouho si u nás nebyla;)

      Vymazat
  2. No tak to je dokonalé. Já chci být zase malá a mít takový obláček i domeček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti, ale člověk nemusí být malý;) Hezký den:) Eva

      Vymazat