středa 24. ledna 2018

30 dní po dvanácti hodinách

Taková byla výzva, kterou jsem vzala pro Klárku. Klárka mi napsala a poslala dvě fotografie dek(TU a TU), jestli bych  jí jednu neuháčkovala. Já souhlasila a jednu vybrala. Přepočítala spotřebu, objednala materiál a začala háčkovat. Bylo to, asi zatím, to nejtěžší co jsem kdy háčkovala. Možná ne ani technikou, ale časově. Po prvním, zkušebním, osmiúhelníku jsem si myslela, že háčkování bude to nejhorší, ale mýlila jsem se. Dokončení deky se zdálo nekonečné, celé 4 dny ukončování každé změny barvy, krát 2. Maminka přišla z práce a říka mi: "Víš co jsem dnes našla v šatně na zemi?" Odpovídám s úsměvem, že nevím. Ona pokračovala s úsměvem: "Červenou nit." Musela jsem se smát :D Můj muž by jí mohl vyprávět, co mosí z domu do kanceláře :D Co už. Mají mne stále na očích. A vaše oči mají na očích výsledek.  

Tak jak ji Klárka vyfotila.

Takže pokud chcete fotografie, třeba s touto dekou, vyražte do Brna. 
Lady Agata.

Vypadá to, že ji už nepustí:)

Krásné dny všem. A Klárce děkuji za důvěru a trpělivost.
Eva with 

7 komentářů:

  1. Masterpiece od queen of the hooks ;) Nádherná, slovy nepopsatelná. Vymyslet vše podle fotky, spočítat, uháčkovat a spojit... máš můj největší obdiv :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tak dobrá nejsem ;) ale mám radost, bylo to dílo:)

      Vymazat
    2. Jsi a jsi :) A zbytečně skromná ;) :*

      Vymazat
  2. Evi, opravdu smekám! Háčkuji tolik let, ale nevím, jestli bych se do tak náročného projektu pustila. Deka je překrásná, ráda věřím, že si jí Agáta chtěla nechat :o)
    Moc hezké máš i muffinky z minulého příspěvku!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den Helenko, mnohokrát děkuji:) Krásné dny i Vám:)

      Vymazat
  3. Deka je překrásná fakt! Jsi dobrá, já bych na to neměla trpělivost.... a ty barvy jsou super, no a o Agatě asi ani nebudu mluvit, víš jak to mám se zvířat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Zito, ty a nemít trpělivost? Ty knihy snad bez ní ani tvořit nejdou:)) Krásné dny:)

      Vymazat