úterý 6. února 2018

Velikonočně?

Ne, ještě je brzy, není? První musí přijít jaro! Na jih Anglie se valí sněhové bouře a v Liverpoolu sněží právě teď, tak ještě to na jaro nevypadá. I když u nás už týden a půl kvetou narcisky, kosatce, ODkvétá třšeň, ano čtete správně OD-kvé-tá, která vykvete v listopadu a s příchodem jara odkvete. Minulý týden k nám do Courtu přiletěli první zpěvní ptáci a pomalu se vracejí hnízdit obrovské čajky. Z nich mám speciálně radost:)) Radost byla i ze zajíčka, který se schoval v batůžku a trčely mu jen uši a ocásek;)   

Návod můžete najít ZDE.

Je to hezký projekt, který udělá radost nejen vám.

Popruhy jsou nastavitelné, dostatečně dlouhé, aby mohl batůžek růst nějaký čas;)

Hledala jsem chlupatinu dost dlouho a až jsem našla tu, která byla podle mých představ, tak jsem si užila při šití ... 

... hotové peklo :))
Chlupy všude, jako kdyby bylo jarní línání :))

A kamarádů se do nory vešlo hodně.

Co myslíte?
Do velikonoc určitě jeden stihnete vyrobit. 

Lepší než taška plná sladkostí;)

Zapnout ... 

... nasadit na záda a mazat za dobrodružstvím;) 

Krásné dny :* Těšíte se už na jaro? 
Eva with 

5 komentářů:

  1. Krásný batůžek, s radostí bych ho nosila sama ;) Abby má skvělé nápady, králíčkové i nekrálíčkové. Však Bunny tote jsem našla také u ní. A králíčci vevnitř, to je bomba. S kožešinou jsem naštěstí nikdy nešila, to bych byla vystěhována navždy :D Batůžek udělal jistě velkou radost (po náležitém vstřebání ;))) Krásný den :*

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak roztomilý! Modrý puntík je super a v kombinaci s tou růžovou... ♥

    OdpovědětVymazat