pondělí 7. září 2015

Baletka ze Zlaté kapličky


Těšila jsem se na ni moc:) Nosila jsem ji dlouho v hlavě. Chtěla jsem si ji vyrobit. Možná kvůli jejich dokonalosti a noblese, kterou sama nenosím:) nebo snad k vůli jejich obdivu? Nevim. Ale napsala mi ONA, chtěla baletku, pro miminko sestry. Realizace se dala do pohybu. Dalo by se to udělat mnoha způsoby, ale k vůli nečekaným koordinacím miminka, jsem musela postupně ubírat svou fantazii. Nakonec se vyloupla ružová labuť, která odtančila do Říma.

Pik-pik-póza :)) ááá esmrtelný Funès

Pointes, sur les

Padedé:)

Dáma ve zlatém ;)

Nutné návleky ;)

Šito <3 -cem.

Našpulené rtíky ;)

Odcestovala v ochraném pytlíku i s celou garderobou:)
Vnitřnosti opět ovčí rouno.  


Krásný den a zatančete si, jako to slunce mezi pomeranči, jako na vodě loď nebo Piti piti pá:))


2 komentáře: