středa 2. září 2015

Zasloužil si došít


Kdo? košík? organizér? nevim co to vzniklo. Původně to měl být organizér, ale protože jsem na něm zlomila dvě jehly, tak dlouho ležel nedokončený a čekající na svůj Happy End. Snad po roce? jsem ho vzala na milost a dala mu vnitřnosti a za 30 min bylo hotovo. Každný se jednou dočkáme:) 

Blossom awesome, this is XXX awesome.
Miluju ten tygří kožUch v tom klipu:))
Ouška ani poutka nemá, nakonec se mi tam nijak nehodila. 

  Fotografie zataženo vs. slunečno ;)

Barva kapsy ladila s původně zamýšlenýma vnitřnostma. Ale nálada při milosti byla jiná, než původní plán.
Zvítězila má milovaná omyvatelná. 

Velikost na 3 série DVD v pohodě ;)Viděli jste ji v akci? 

No P.S. I love you today 
but 
P.S.: You are AWESOME and YOU KNOW IT ;)

3 komentáře:

  1. OMG, nebyly naše mozky rozděleny při porodu? ;) Thrift shop... ten kožuch je absolutně úchylný :D Můj oblíbenec ožil v omyvatelné a je náááádherný (já věděla že se dočká). BTW omyvatelné látky jsou tu pekelně drahé, koukám po koupelnovém závěsu za pár kaček ;)
    PS: YOU are awesome!!! And me toooo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Good choice;) závěs by mohl fungovat, všechno jde;) a tato omyvatelná je z ČR;) ale už ji nemají:( jsem s ní spokojená, jinak se s ní pracuje než s koženkovým ubrusem, který se dá také požít. BTW košík majitele nemá;)
      P.S. thank you, you gorgeous: *

      Vymazat
    2. Že je volný mi neříkej dvakrát ;)

      Vymazat