středa 16. září 2015

Darinka mandarinka :) aneb Z kosmeťáku 2


Při návštěvě John-a Lewis-e je velmi těžké odejít s prázdnou B-) a protože mám teď polovinu krve slovenské, tak jsem nemohla odolat;)
Navíc Darinka nemusí být jen mandarinka a ležet na tráve... 

Doplněk na cesty k mé oblíbené rámečkové.Šitá pro něj.

No teď se dívám, že by to sneslo i žehličku B-)Ale nikdo není dokonalý.

Ono to možná není ani mandarinka, ale jablko a uvnitř se ukrývá i jedna hruštička;) a opět omyvatelná.

Rozměr 23.5 x 16 cm, jak to výjde...

... ale hlavně aby se tam vlezlo vše potřebné na cesty a necesty.

Lněné krásky, teda i s bavlnou. Dokonalé splynutí - stejně jako moravské a slovenské krve <3.

Mějte se krásně a pořiďte si doplňky co Vám budou dělat radost ;)
Je u Vás babí léto? Tady to vypadá, že dnes je:) slunce v duši:))

Kiss kiss bang bang, Vaše Kočička:*
  


5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když kliknu a nevím kam :/// stane se přesně tohle - smažu komentář, OMG, nejde to vrátit, nebo nevím jak:///
      ale našla jsem HO
      Já odpadnu, mandarinka Darinka (pro P. sedne jak pr... na hrnec ;))) Pěkně jste se sladili (ne cukrem ne :)))

      a moc děkuju <3 a moc se omlouvám, no jo, já a ty technologie, negramota vulgaris;) promiň.

      Vymazat
    2. Pobavila jsi mě :) Já jsem v tomto to samé, bo administrátorem mého není nikdo, tak si vyber ;) :*

      Vymazat
    3. No tentokrát za to ten chudák SAMO SA TO nemože. Problém mezi myší a stoličků je evidentní :/ ale administrátor se tváří jako by nic a tlačítko - navrátil - se tu žádné nejmenuje, a kde jsou šipky zpět?? ach jaj ... co už, jsem jenom žena :)) Am I? :))

      Vymazat
    4. Yes, you are :) Unbelievable ;)

      Vymazat