čtvrtek 18. února 2016

Bude z ní baletka ... (?)

... to ještě nevíme;) Její vystoupení jsem viděla jen ze záznamu a musím říct, že sem byla speechless! Brada až na stole a "Zavřeme pusu, Kelišová, když se divíme" šlo tentokrát mimo mne. Protože jindy direktivní? :)) holčička, která když chodí, má ruce v bok a dělá sedmimílové kroky, stála! a ladnost jejích pohybů jsem obdivovala pomalu až se slzami v očích. Chyba byla, že stála v druhé radě, snad proto, že to bylo první veřejné vystoupení? 
Její maminka přišla a hodila na stůl její batůžek z baletu a řekla, divej:) Když tak dám pití, tak to nedrží a otevře se to, nejde to stáhnout, ušiješ ... No ušila jsem a s radostí :) snad bude spokojená i malá baletka <3 

Růžový Drawstring bag baletkám sluší.

Průchodky ... moje noční můra ;) 

Batůžek je podšitý, aby vypadal hezky i prázdný.

Tylová sukýnka ve dvou vrstvách nesmí chybět ... a ...

... mašli, aby ji našli, také ne;)
Nebo je to čelenka z Labutího jezera? 


Nazujte piškoty, vyzkoušejte padedé, pik pik póza nebo si rovnou pusťtě Flashdance nebo Piti piti pa a zatančete si <3 tak jako to slunce mezi pomeranči, zatanči, jako na vodě loď. Hoďte tanec s nohou;) a nebo si posťte Goťáka - " Ze zdi na mě tupě zírá ... " 


3 komentáře:

  1. No, ty jsi zase gangsterka ;) Baletka bude, s takovým krásným batůžkem to ani jinak nejde. Určitě bude skákat nadšením, o tom nepochybuj. A možná přidá i taneček ;)

    OdpovědětVymazat