pondělí 1. února 2016

Malá parádnice


Když jsem viděla tuto látku na figuríně, měla z ní krásnou kolovou sukni, chtěla jsem ji hned taky. Jak jinak, ženská, co vidí, to chce :) Koupila jsem, metr na zadek nosící tepláky po Pavarottim nestačil, raději metry 2 plus:) Doma jsem je slavnostně vybalila, sebe do nich zabalila a bylo rozhodnoto. Sukně nebude, ale látku jsem obdivovala dál a ušila z ní nějakou Tote bag, koš na hračky a naposled jednu malou pro nějakou parádnici ;). 


Jedna ve slunci :)Velikost 30 x 30 cm.
Přední kapsa na cvok ;)

Přední kapsa není dělěná.Taška je podšita červeným proužkem.
Délka uší je 28 cm a jejich výška je 10 cm.

Uvnitř je malá kapsa na nezbytnosti ;)

A zadní strana ... 

Mějte se hezky :) a Namasté <3 

2 komentáře:

  1. Chci holčičku, abych jí mohla dát takovou tašku od tety ;) Nebo nějakou seženu... :)

    OdpovědětVymazat