úterý 9. února 2016

Ubrousku prostři se aneb šije celá rodina


:) dárek za la Manche jsme dostali. Maminka šila <3 Moc šikovná! Ona mne vždy uchvacovala šitím. Tři ženy v domácnosti, tři generace, žádný moderní šicí stroj, ale starý šlapací Bobbin, ještě snad po stařence? Nevím, ale když šla babička z domu, šel s ní a tak je u nás doma a ještě na něm šijeme. Tam začínaly moje začátky. ,, Mami já ti pomožu... ,, Já chcu .... a podobně. Já vzadu pod strojem a malýma nožičkama, ručičkama jsem se snažila stíhat tempu maminky. Velmi synchronní jsem asi nebyla, myslím si :) nebo ? Jednou v žehlící pauze, když se sroj uvolnil, mi blesklo hlouvou, že bych si mohla vyrobit lístky do kina, z papíru. Vždy se mi totiž líbilo, jak se lístky trhaly a všimla jsem si, že když prošiju papír, má stejné dírky a strukturu, jako lístky v místě dělení. Tak jsem si šila papír, ovšem jen do té doby, než se stroj zastavil a jehla prošla mým malým prstíčkem, zlomila se a já měla skrz prst jehlu. Malá jsem byla, nevím kolik, ve školce. Ani si nepamatuju, jestli maminka nadávala, asi ne, měla co dělat, protože si pamatuju, že jehlu tahala zubama :)) I taková jsem byla šikovná a ten stroj mne nepřestal přitahovat.

Velikost 41 x 29 cm.

Vyztuženo zažehlovací výztuhou.

Kapsa na příbory ;) Pokud jdete prostírání darovat, není nic originálnějšího, než do ní zastrčit kytičku čerstvě sušených bylinek z vlastní zahrádky. Třeba tymián ;)Děkujeme :*


A když nevíte kde fotit, vemte věci s sebou do IKEA :))

Tak jako my, tam mají vše po ruce a uklizeno ;) 

Spodní strana je pruhovaná.
Stripes forever ;)

Šikovným rukám zdar ;) 

2 komentáře:

  1. Mamka je hlavně šikovná kombinátorka - zas ten její úžasný výběr :) Jsem si říkala, kde jste vzali takovou pěknou uklizenou kuchyň :D Pojedeme do IKEA ;) Já zas nedávno učila tetu, jak to udělat, aby se jí netrhala nit, když začne šít - let´s sew together :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mamka šikovná je, moc a pořád se máme co učit ;) sew with love forever <3

      Vymazat