středa 24. února 2016

Welcome Íva

Vzpomínám na časy na vysoké, kde jsem jednu dobu propadla totálně aerobiku. Malý zrcadlový sál, kam se nás nacpalo snad 40, rozpažení rukou vedlo k poplácání ramen kolegyně vedle, ale ničemu to nevadilo. Nadšení bylo takové, že někteří dokonce usoudily, že si zasloužím účast na Akademických hrách. Číslo vysící na mé hrudi bylo úplně svazující a vlasně jsem nikdy nemířila vysoko, ale za požitkem z hudby a pohybu.
Když jsem se přestěhovala za svým mužem, dostala jsem k narozeninám permanentku do Univerzitního sportovního centra. Nejsou tu v kurzu aerobiky ani Zumba, ale hodiny Pump, Legs, Bums & Tums, Box fit, H.I.I.T.,Circuit training apod. Oblíbila jsem si Grahama, kterému doma říkáme Killer nebo Rohlík a Debbie. Než jdu na hodinu, zaběhám si na takovém tom běhadle. Mám tak čas se zahřát a obhlédnout osazenstvo. Týpka se zahrádkou, černoch s vlasovým stylingem, který mi připomíná zahrádku, vzdychající a burácející oblast věží, kde si asiati mění rýžovou hmotu v muskuluse a porovnávají si v zrcadle, kdo má lepší a vypracovanější úpon velkého svalu steheního nad kolenem apod... Pak se podívám na display mého stroje, který mi hlásí "nečum a makej" a "Graham čeká". Jeho hodiny s názvem Stretch and Balance, Yogalates, Pilates nejsou ničím ortodoxní, naštěstí. Hodina začne a Graham začne úřadovat, necvičí, ukáže a projde sál. Při pozicích mostu vás "lehce" kopne do zadku a ukáže vám, plácnutím se po jeho zadku, že TO je materiál. Pak se dostane řada na mě a napomene mne oslovením Heidi, nevím jestli má vlčí mlhu a vidí jiné křivky :)) nebo má rád příběhy a vidí ve mně Heidi děvčátko z hor. Já mu odpovídám: "My name is not Heidi" on reaguje: "Angela". To už raději neprotestuju a měním pozici, při které se hlavou setkávám se starší paní, která mi říká: "Stay Heidi, I am SAUSAGE" Směju se, ale raději ne tolik a přemýšlím, jestli proto, že má pár dredů, které snad vypadají jako kolbásky? Jdu domů a veselé přihody vyprávím muži, ten se směje jeho šíleným záchvatem. Přicházím zase a světe div se, mezi dveřmi se mi dostává uvítání: "Welcome Íva" říkám s úsměvem: "No Angela? " :)) Po dvou letech se tedy jmenuju tak, jak mi dali doma:)

Dnešní zážitek k romantičnosti Grahama: žena se "nenápadně" obhlédá v zrcadle, zády k zrcadlu, Graham si toho povšimne, jako všeho a zahlásí: "Yes Karen, ass grows BIGGER" :)) British humor, stejně jako na hodinách angličtiny, kdy Andy vypráví histroku: student:"I am boring" Andy to přechází a reaguje: "Yes, you are" :)) 

Cvičme v rytme a zdar;)

1 komentář: