pondělí 20. července 2015

Co mi dnes po ránu vykouzlilo úsměv na tváři? ...


... kromě manželova úsměvu, pohlazení po zádech a polibku, ještě toto video :) nebo spíše stránka s videem;) Video je o tom, jak udělat dobře fotku pro blog. Pro mě osobně? Velká věda a úkol nemožný. Udělat fotku tak, aby to mělo ducha, styl a jednoduchost? Otázka: Kolik je v ČR (nebo kdekoliv jinde) fotografů? Odpověď: No přeci tolik, kolik se prodalo fotoaparátů, mne osobně děsí. Obdivuji lidi, co jen tak vezmou fotoaparát do ruky, namíří, zmáčknou a já si z toho rovnou sednu na zadek. Každý jsme šikovní v něčem. Vy v čem?
Až dobojuji s domácím úkolem, který se samozřejmě týká zpracování fotografie, tak uvidíte, na čem jsem pracovala jedno dopoledne;)
Mějte krásný den a foťte s úsměvem (to zní skoro jako reklama na zubaře :))) )
A Vám co dnes vykouzlilo úsměvy?
Jedna s úsměvem.

1 komentář:

  1. Jsi prostě třída :) Já se to naučila, abych to pak aj úspěšně zapomněla. Kdykoliv zapnu ten chytrý program, koukám jako bych ho viděla poprvé. A to jsem v něm nechala aj auto zmizet ;) Asi zůstanu u pastelek :D

    OdpovědětVymazat