čtvrtek 16. července 2015

Přijela, viděla to, chtěla to, dostala to


Jednou můj manžel viděl dvě palety. Já sběratel a sysel všeho možného, básnila dlouho o paletách. Kdo dnes nemá něco z palet, že? Přišla jsem mu naproti do práce a každý jsme si jednu paletu na zádech odtáhli (a to doslova v mém případě, i když nejsem z cukru;)). Z kusu vznikla potřebná bedna na knihy, ze zbytku truhlíky na zbytečnosti/ na květinové aranžma a na (ne)zbytně nutné zbytečnosti. Možná to také znáte, kdy různých košíků a různých krabiček všech tvarů a velikostí není nikdy dost.
Zbyla asi dvě prkna a spojovací krychle/kvadříky. Z prken jsem vyřezala stomové zátiší, které nám dělalo chvilku radost, než přijela O.N.A. Viděla je, chválila je, zachtěla je a já se radovala, že Jí to udělalo takovou radost. Zátiší bude tedy dělat radost na čestnějším místě, než u nás na topení.
O.N.A je také nadšenec ze všeho, co se dá vyrobit, přerobit, přešít, přišít, vyšít?, přilepit a hlavně natřít!!! Natírání je její velká vášeň. Už na škole  v deset večer ráda natírala chleba sádlem nebo májků. Kalorie nekalorie, stále štíhlá a já slintala za druhým stolem a přibírala za ni. To je ta spravedlnost;) Jak jednou říkala Halina: "... dám si 2set gramový řízek a přiberu 2 kila..."
O.N.A je mým dvorním lichotníkem, někdy mne to až moc rozmazluje, protože sama je dost šikovná! Pár kousků už jí Ježišek z mé dílny přinesl a trefil se, snad. Proto mám velkou radost, že jí můžu udělat znova a zase radost. Radosti je málo a proto se nesčítá ale násobí ;) k tomu ještě můžeme přičíst koeficient reciklovatelnosti:) a matematicky to budu muset nechat koňovi, ten má větší hlavu :)))
Děkuji Ti za velkou podporu a radost, kterou se mnou sdílíš <3
Zátiší nebo tvorba vesnice?

Vysněný dům? Uprostřed lesa?


Vznik

Zpívá, pardon T.V.O.Ř.Í celá rodina aneb Jak nejlépe zužitkovat kus drátu z jednorázového grilu?


p.s. radujme se z maličkostí

p.p.s. komu? z čeho? čím? jste v poslední době udělali radost? nebo někdo Vám?   

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Největší radost jsem si udělala dnes tímto článkem. A pak tím druhým článkem :) Jsi moje šikovnica šikovná :* A radost budu mít dnes večer, až dokončím tu bodkovanou halenku, juchuuuuu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. .... a radost bude večer nad chlebem se sádlem v bodkované halence;) a chci to vidět;) šikulům hezký víkend;)

    OdpovědětVymazat