úterý 28. července 2015

Jablečná sezóna


Víte jak se skloňuje slovo jablko? Já-blko, ty-blko, on-blko:) no, lepší to zní, než se to čte.
Jednou jsem za výlohou Cath Kidson viděla kabelu, krásnou, barevnou, modrá s vintage květy, tak jak oni to umí. Byla naplěna teniskami a ručníkem. Tvar kabely a celková kompozice výlohy mě okamžitě uchvátila, aby ne, já ty jejich věci prostě miluju. Je to to, co by jste po návratu od Alžbětky měli (pokud čtou i pánové) vlastnit;). Dlouho jsem se kochala a dojímala,až jsem musela začat stříhat, rovnou bez rozmyslu. Našla rozměry, zapsala, přidala plus/mínus na záševky a šila.
Dlouho jsem chtěla vyzkoušet něco s prošitím. Prošívání a šití rovně je alfa-omega, pro mě snad nemožné? někdy, ale zlepšuji se :) A aby to nebylo tak obyčejné, prošila jsem i jablíčko, které se krásně hodí i k podšívce. Poslední steh, odstříhnutí nití a hotová taška, k mému překvapení - malá! Nějak mě zklamal můj šestý? nebo který smysl. Stává se Vám to taky? Měla jsem dvakrát měřit a jednou stříhat. Chyba se stala na konci přijímače, protože u Cath mají dvě velikosti té kabely. Ale nevadí, pro malé zahrádkáře, zahradnice, zahradníky, košíkáře a na cokoliv a pro kohokoliv, třeba pro Vás - dobré ;)








Mějte se krásně, užívejte jablek a krásné léto.
P.S. chtěla jsem ještě přidat kompozici s jablečným nepečeným dortem, ale jen se po něm zaprášilo. Kdyby byl pečený, tak nestihl ani vychladnout.




2 komentáře: