pondělí 13. července 2015

Sestry


Jsou to sestry - 3. Každá je jiná a přesto jako vejce vejci. Obdivuji jejich šarm a f(v)tip. Vždy tu pro mne byly a stále jsou, i když se naše cesty ještě více geograficky vzdálily. Vždy mi dávaly krásné dary a ONY byly ty, které mi na cestu do světa přibalily můj první vlastní šicí stroj. Tehdá jsem myslela, teda vůbec nemyslela, že odpadnu a ještě dnes tomu nemůžu uvěřit! ONY jsou vlastně strůjci toho všeho, nikdy jim to nezapomenu. Šití a tvorba jsou to, co mne drží daleko od rodiny a přátel. Vlastně se u mne vyvinula dost silná závislost:)
Můj manžel ten stroj vezl v příručním kufru. Na letištní kontrole se paní ptala: "... to je šicí stroj? ..." škoda, že jsem ten její výraz neviděla :)) Cestu přežil v pořádku a seznamování začalo. Postupně jsme se seznamovaly, nároky se zvyšovaly, jehly se ohýbaly a pak už rovnou lámaly.
Dnes bez sebe nemůžeme být, tak jako sestra bez sestry, muž bez ženy a přítelkyně bez přítelkyně.
Jedna má narozeniny a protože bodky jsou všude, tak i zde:) Když jsem tu látku viděla, napadl mne okamžitč text z muzikálu Mama Mia ... tečka, tečka, tečka ...


Velikost tak akorát a dvě kapsy na přední/zadní straně (jak se to vezme :) )


Do ruky nebo na rameno ;)

Okraj i ucha jsou prošita.


Druhá měla svátek a když bude léto, trocha neonek musí být a jedna kontrastní navy modrá.

Ručně malováno s využitím Freezer paper-u. Úžasná pomůcka.


Má závislost na Tote bag je značná :) Různá velikost, do ruky, na rameno, s kapsou i bez.

A ta třetí? No prostě Hello Mici ;)


Ručně malováno. Rozměry akorát pro účetnictví (má dáti X dal).


P.S. Miluju Vás sestry/ sestry sobě/ sisters forever

Žádné komentáře:

Okomentovat