úterý 18. srpna 2015

Když fotí profesionál aneb cestujte se stylem


Poprosila jsem našeho dvorního fotografa (a nejen to <3) o nafocení pytle, heh, úsměvná věta B-) Odborný název pro tuto věc, kterou mu přinesl Ježišek z mé dílny, nemám. Několik jich cestuje po Evropě a podívali se od Indonésie až po střední Ameriku. Jsem ráda, moc. Pro obdarované se stal nepostradatelným parťákem. Původní záměr, se kterým jsem ušila první prototyp, byl na boty. Mé srdce ekologa zaplesalo, když jsem se konečně zbavila igelitky v kufru. Někdo to používá na boty, někdo každý den do tělocvičny na propocené věci, někdo při cestách na prádlo, každý má svůj osobní styl.

    

Praktické ouško na pohodlné zavěšení, nejenom na prst.
Mám ideu - uchovávat boty takto a zavěšené na tyči, jako ramínka. Ušetří to místo, zbavíte se krabic a nepráší se vám na boty. 

Dvě velikosti. Pánská a dámská. Do dámské se pohodlně vlezou i dvoje balerínky. 







Našemu fotografovi moc děkuj a přijeď se za nama podívat ;) 
Cestujte stylově, bezpečně a s úsměvem :* 

P.S.: jak by jste tuto věc pojmenovali? pytel? obal? sak na ryby, pytel na raky? 


3 komentáře:

  1. Jedna má kamarádka pojmenovává věci jmény (každá má jméno podle toho, kdo měl v daný den svátek). Takže Karel? Petr? Izabela? ;))) Popřemýšlím ;) Jinak nám slouží na vše (jednoho dne tam narvu aj svačinu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Heh;) já v tom vezla i brambory;) takže svačinka bude OK, může být i ve svačinovém provedení:) good idea
    A kdo měl svátek v době odstřižení pupeční šňůry od stroje? to ani srnka netuší, jak by řekl Peťo;) ale dnes jsem ted vyrobila dvě Helenky:)

    OdpovědětVymazat