pondělí 3. srpna 2015

Summer Arts Market...


... dlouho slibovaný. Někteří nedočkavci, co? ;) už možná nemohli dospat a možná ani nečtou a rovnou rolují na fotografie;). Moc jich nebude, protože jsme moc nenakoupili. Jen já. Jak mi psala moje pseudo-sestra den před akcí: "Doufám, že Peťo pustí chlupa a něco svojí bohyni koupí". Tak se stalo, koupilA jsem si. Něco malého, pro potěchu.
Tento market se odehrává 2x do roka, letní a nečekaně před Vánocema v St. George's Hall. Nádherné prostory. Co myslíte? 

    

Peťo to komentoval slovy: "Vánoční je lepší". Nemůžu posoudit, protože na Vánoce jsem ho ještě nezažila. Možná se jen na Vánoce lépe utrácí;)
A co jsem si teda koupila?

Sukované náhrdelníky a rovnou dva:)
Rádcové chyběli.
Winter Arts Market 5. - 6.12.2015, přidáte se?  


Modrá je dobrá!
Mimochodem, ten rám je vytažený z kontejneru u hradu.
Už jsem se někdy zmiňovala o sbírání všemožných krámů? ;) nejlépe u popelnic, jak to tak v poslední době vypadá:))



zrcadlo, zrcadlo...
Stará anglická výroba, z kostela se starýma krámama.
Něco na mě!


Ženy v Britanii nikdy nevychází bez náhrdelníků, dokonalých vlasů, Make-Up-u a sukní. No, něco na krk mám a do zbytku budu muset dorůst, nebo ani ne;)
Noste se, krášlete se a hlavně se usmívejte, protože vrásky od úsměvu jsou N.A.J.V.Á.C.

A zítra? Kozel zahradníkem, šití bez stroje a balkonek v oáze mezi deštěm.

2 komentáře:

  1. Už jsem se probrala, náhrdelníky moc hezké. Muž by mi řekl: "vždyť to by sis uměla udělat aj sama ne?" Dobře jsi udělala. A ta flaška od whisky je parádní (vzpomínám si, že chci odmotat pletení na demižonu, ou jeeeeee ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muž by ti ho měl udělat ;) a já mám taky nějaky udělany mnou samou, ale... ;) a demižónu je škoda odpotat, raději naplnit trnkama ;) ou jéééé :)

      Vymazat