pondělí 10. srpna 2015

Mám na háčku


... teda už z háčku dole. Když nešiju, nestříhám, neřežu, tak háčkuju. Háčkování je jedna z činností, která podporuje rozvoj pravé hemisféry - naší citovosti (jak říká chytrý strýko Google). Už vím teda, proč jsem po dokončení každé věci celá na měkko. Crochet skills jsem tu ještě neprezentovala a je to škoda ;) (něco tu smrdí, že by samochvála? nééé, trošku ;) ). Většinou mi nejde moc háčkovat podle návodu, ale tento návod mě dostal, snad jen tou poslední větou v návodu - Tak a teď obdivujte své dílo:). Krásná věta na závěr, proč toto nedávají do českých návodů? 
Pojďme obdivovat společně <3  


plus/mínus 80 na 80 cm
z klubíček z Peru
70 % alpaca + 30 % hedvábí
nekouše, i když neštěká;)




Trefa do bílého ;)

Je libo tlačenku? 





Tato deka zatím  svého majitele nemá, tak kdydby se Vám líbila, tak pište. 


P.S. dnes jsem mohla vyjít ven jen v tričku, možná, že se léto ještě vrátí;)



4 komentáře:

  1. Tlačenka od řezníka ze Strážnice? :P Mňam. Tvé skills jsou nepopsatelné, kochám se výsledkem. U nás je to teď na císařovy nové šaty, závidíme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eeee, tlačenka z Davle s octem a cibulí, přijeďte se zchladit i s císařem;) audience u královny o páté;)

      Vymazat
    2. Jo a děkuji, ty lichotnico:*

      Vymazat